Reklamace bez starostí

V našem e-shopu se snažíme prodávat pouze kvalitní a prověřené výrobky, i tak se však může stát nějaká nepříjemnost a zboží bude nutné reklamovat. V tomto případě se snažíme Vám celý proces maximálně ulehčit. Na reklamované zboží Vám vystavíme štítek pro zpětné podání a to zcela zdarma.

2020-02-19_163048

Jak jednoduše reklamovat?

  1. Zašlete nám email s číslem objednávky/číslem faktury, popisem závady a ideálně fotkou vady.
  2. V případě, že bude nutné výrobek zaslat k nám, zašleme Vám štítek pro podání balíčku v síti Zásilkovny (nelze  na kufry vel. L a XL).
  3. Reklamované zboží pečlivě zabalte, přiložte fakturu, popis závady, polepte zaslaným štítkem a zdarma podejte na nejbližším místě Zásilkovny

Vše ostatní již vyřešíme my a to nejpozději do 30 dnů. Reklamace je tedy pro Vás zcela zdarma.

 

Zásilkovna přijímá pouze zásilky do součtu tří stran 150 cm (V+Š+H), nelze tedy využít pro kufry velikosti L a nákupní tašky na kolečkách.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení