Reklamace bez starostí
V našem e-shopu se snažíme prodávat pouze kvalitní a prověřené výrobky, i tak se však může stát nějaká nepříjemnost a zboží bude nutné reklamovat. V tomto případě se snažíme Vám celý proces maximálně ulehčit. Na reklamované zboží Vám vystavíme štítek pro zpětné podání a to zcela zdarma.
Jak jednoduše reklamovat?
- Zašlete nám email s číslem objednávky/číslem faktury, popisem závady a ideálně fotkou vady.
- V případě, že bude nutné výrobek zaslat k nám, zašleme Vám štítek pro podání balíčku v síti Zásilkovny (nelze na kufry vel. L a XL).
- Reklamované zboží pečlivě zabalte, přiložte fakturu, popis závady, polepte zaslaným štítkem a zdarma podejte na nejbližším místě Zásilkovny.
Vše ostatní již vyřešíme my a to nejpozději do 30 dnů. Reklamace je tedy pro Vás zcela zdarma.
Zásilkovna přijímá pouze zásilky do součtu tří stran 150 cm (V+Š+H), nelze tedy využít pro kufry velikosti L a nákupní tašky na kolečkách. Na tyto nadrozměrné zásilky Vám objednáme svoz spedicí z Vaší adresy.